کانون فرهنگی و هنری شهدای هوتک

مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام روستای هوتک

کانون فرهنگی و هنری شهدای هوتک

مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام روستای هوتک

کانون فرهنگی و هنری شهدای هوتک

باسلام :
احتراما این وبلاگ برای شما همراهان عزیز هست تا بهتر از برنامه ها و کار کردها و عملکرد کانون باخبر شوید .
امیدواریم که در ما رو همراهی کنید .
منتظر پیشنهادات ، انتقادها و نظرات شما هستیم .

باتشکر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است




 گروه سرود مهدی یاروان در نظر دارد برای پیش برد اهداف و اجرای برنامه های خود در آینده از بین علاقمندان و مشتاقان به عضویت در گروه سرود ثبت نام نماید.
  • مهدی یاوران


امام معصومی که ما ایرانیان بیشترین انس و الفت را در بین ائمه علیهم السلام، با ایشان داریم آن هم به واسطه مرقد مطهر ایشان که در خاک ایران زمین قرار دارد.

تا دلهایمان تنگ می شود،

  • مهدی یاوران

در محضر قرآن


دعایی از اعماق جان:


سیره حضرت نوح (علیه‌السلام) را در دو بُعد باید مرور کرد: اول کافرانی هستند که تا به حال تجربه کفر اجتماعی را در جهان تجربه نکرده‌اند؛ و دوم حضرت نوح (علیه‌السلام) است که برای هدایت آن‌ کافران و جلوگیری از آمدن عذاب، نهایت تلاش خود را می‌کند و در مقابل خدا اظهار عجز و ناتوانی می‌نماید.

  • مهدی یاوران

بسم الله الرحمن الرحیم 

هر دین و آیینی نمادها و نشانه‌هایی دارد؛ مسیحیان به کلیسا یا کلیسه و یهودیان به کنیسه یا کنیسا و زرتشتیان به آتشکده که پرستشگاه، گوشه گیران و زاهدان نصاری که آنها را راهبان نیز می‌گویند به صومعه و دراویش و متصوفه در مکانی به نام خانقاه یا خانقه گرد هم جمع می‌شدند. اسلام که آخرین دین آسمانی است، از میان نمادها و شعایر ظاهری و مکانی، به جایگاه مسجد و احکام آن بسیار اهمیت داده است.

تا دیروز مسجد ها جای یک مشت پیرمرد ارز کار افتاده بود.امروز جای جوانان و کانون جنبش هاست .(مقام معظم رهبری)

متاسفانه همه از نام مسجد محل عبادت کردن و اعتکاف به یادشان می اید در حالی که پیامبران و معصومین و حتی در هشت سال دفاع مقدس از مسجد بعنوان محلحل کردن مسائل مختلف مردم ،صحبت کردن با اقشار مختلف در زمینه های سیاسی ، خانوادگی ، فرهنگی و اقتصادی بود به لطف خداوند با به راه افتادن کانون فرهنگی ر مساجدضمن استعداد یابی نخبه های فرهنگی میتوان به مهمترین مسئله مورد تاکید رهبر معظم انقلاب که همان دغدغه فرهنگی است کمک به سزایی کرد و گامی موثر در رفع مشکلات فرهنگی برداشت .
  • مهدی یاوران